Regulamin sklepu internetowego

Miss Business English

www.missbusinessenglish.pl

 

Dzień dobry!/Good morning!

Jestem Katarzyna Dąbrowska  i jestem autorką/twórcą treści cyfrowych, do których dostęp sprzedaję za pośrednictwem mojego Sklepu i Serwisu dostępnego pod adresem https://missbusinessenglish/sklep 

Serwis należy do Katarzyny Dąbrowskiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Miss Pets Lover, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7181329485, REGON 451104530, adres ul. M.Wereszczakówny 20B/1  05-270 Marki, Polska.

Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały wszystkie konieczne informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, formach płatności dostępnych w Serwisie, czy postępowaniu reklamacyjnym.

W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem mailowym info@missbusinessenglish.pl  lub numerem telefonu +48 609061100.

Dobrego dnia, udanych zakupów i mam nadzieję do zobaczenia wkrótce na lekcjach. See you soon.

 

  • 1
    Definicje


Na potrzeby niniejszego regulaminu przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:

1) Aktualizacja – aktualizacja, którą zobowiązał się dostarczyć Sprzedawca i która jest niezbędna do zachowania zgodności Treści Cyfrowej z Umową;

2) Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Kupujący jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za Treść Cyfrową;

3) Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej.
4) E-zapłata – zapłata Ceny za Treść Cyfrową za pomocą cyfrowego odwzorowania wartości, w szczególności za pomocą bonów elektronicznych lub e-kuponów. E-zapłata nie stanowi instrumentu płatniczego w rozumieniu ustawy o usługach płatniczych, w szczególności karty płatniczej, czy też karty z zapisanym instrumentem pieniądza elektronicznego.

5) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną, w szczególności Konsument lub PNPK;
6) Konsument – osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;

7) Newsletter –usługa świadczona drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego, który dokonał aktywnego zapisu na listę subskrybentów za pośrednictwem formularza zapisu dostępnego w ramach Serwisu lub na dedykowanej stronie zapisu do usługi Newsletter;
8) Przedsiębiorca na prawach konsumenta (PNPK) – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

9) Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Treści Cyfrowe, które będą dostępne w sprzedaży od określonego terminu, i zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Treści Cyfrowych do sprzedaży;

10) Regulamin – regulamin Serwisu internetowego Miss Business English, dostępny pod adresem https://missbusinessenglish.pl/Serwis/regulamin;

11) Serwis – strona internetowa działająca pod adresem https:// missbusinessenglish.pl  i jej rozszerzeniami;

12) Sprzedawca – Katarzyna Dąbrowska, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą pod firmą Miss Pets Lover, wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), NIP 7181329485, REGON 451104530, adres ul. M.Wereszczakówny 20B/1  05-270 Marki, Polska.

13) Treść Cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej, w tym e-booki i kursy audio video;

14) Treści Użytkownika – treści, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta lub PNPK w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych;

15) Umowa – umowa zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, której przedmiotem jest sprzedaż Treści Cyfrowych, dostarczenie Treści Cyfrowych w zamian za Dane Osobowe, umowa o świadczenie Usług albo świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Kupującego;

16) Usługa – wykonanie określonej czynności w rozumieniu kodeksu cywilnego, np. konsultacje, spotkania na żywo w postaci live, webinar, szkolenie online, lekcje on-line;

17) Usługi Cyfrowe – usługi pozwalające Kupującemu na:
– wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej;
– wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Kupującego lub innych użytkowników Usługi Cyfrowej;
– inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej;
18) Usługi Elektroniczne – wszelkie usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Kupującego za pośrednictwem Serwisu.

  • 2

Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Serwisu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Treści Cyfrowych, Usług oraz świadczy Usługi Elektroniczne. Kupujący może dokonać zakupu Treści Cyfrowych lub Usług wskazanych na stronach Serwisu lub określonych w ramach Przedsprzedaży.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Serwisu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  3. Sprzedający udostępnia Kupującemu Regulamin w sposób nieodpłatny na samym dole Serwisu. Treść Regulaminu może zostać utrwalona przez Kupującego przez jego zapisanie na nośniku lub wydrukowanie w każdej chwili ze strony Serwisu.
  4. Do korzystania ze Serwisu, w tym w szczególności do złożenia zamówienia, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy, aktualny system operacyjny,
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies,
    4. posiadanie aktywnego adresu e-mail.
  5. Do korzystania z Treści cyfrowych konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy, aktualny system operacyjny,
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa,
    4. standardowy pakiet biurowy,
    5. standardowa przeglądarka plików w formacie .pdf,
    6. standardowy odtwarzacz plików wideo,
    7. standardowy odtwarzacz plików audio,
    8. posiadanie aktywnego adresu e-mai. (Sprzedawca zaleca, aby Klient sprawdził, czy maile z domeną sprzedawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Sprzedawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Klienta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).
  6. Do korzystania z Usługi konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu,
    2. standardowy, aktualny system operacyjny,
    3. standardowa, aktualna przeglądarka internetowa,
    4. standardowy odtwarzacz plików wideo,
    5. standardowy odtwarzacz plików audio,
    6. standardowy mikrofon
    7. posiadanie aktywnego adresu e- mail. (Sprzedawca zaleca, aby Klient sprawdził, czy maile z domeną sprzedawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Sprzedawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Klienta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).
    8. posiadanie dostępu do aplikacji służącej do komunikacji  na odległość, która każdorazowo zostanie wskazana w opisie Usługi.
  7. W sytuacji, w której korzystanie z Treści cyfrowych lub Usług wymagałoby spełnienia dodatkowych warunków technicznych, informacja taka prezentowana jest w Serwisie w sposób widoczny dla Kupującego i pozwalający podjąć decyzję w zakresie zakupu Treści cyfrowych lub Usług.
  8. Zawarcie Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych lub Umowy o świadczenie Usług nie może nastąpić w sposób anonimowy ani pod pseudonimem. Kupujący powinien wskazać prawdziwe i kompletne dane osobowe, aby móc zawrzeć taką Umowę.
  9. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie.
  10. W zależności od rodzaju wybranych Treści Cyfrowych, Usług lub Usług Elektronicznych pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym dochodzi do zawarcia Umowy określonego rodzaju:
    1. w przypadku Treści Cyfrowych dochodzi do zawarcia umowy o dostarczenie treści cyfrowych;
    2. W przypadku Usług dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług;
    3. w przypadku Usług Elektronicznych dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usług elektronicznych.
  11. W celu uniknięcia wątpliwości Sprzedawca wskazuje, że:
    1. Umowy, które dotyczą Treści Cyfrowych, są umowami o dostarczanie treści cyfrowej, do których stosuje się przepisy rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta;
    2. do Umów, które nie dotyczą Treści Cyfrowych, nie stosuje się przepisów rozdziału 5b ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • 3

Usługi Elektroniczne dotyczące Serwisu

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego określone Usługi Elektroniczne związane z korzystaniem z Serwisu.
  2. Podstawową Usługą Elektroniczną świadczoną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Serwisie, które prowadzi do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych oraz założenie i prowadzenie Konta.
  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z założeniem konta w Serwisie. Sprzedawca świadczy również na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Serwisie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Serwisie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Kupujący jest zobowiązany zabezpieczyć dostęp do swojego konta Użytkownika przed dostępem osób nieuprawnionych, a ponadto jest zobowiązany nie udostępniać loginu i hasła żadnym osobom trzecim.
  4. Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną w postaci Newslettera. Jeżeli Kupujący zdecyduje się zapisać do Newslettera, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego Usługę Elektroniczną polegającą na przesyłaniu Kupującemu wiadomości e-mail, które zawierają informacje o nowościach, promocjach, produktach lub usługach Sprzedawcy. Zapis do Newslettera odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zapisu do Newslettera lub poprzez zaznaczenie stosownego check-boksa podczas składania zamówienia. Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newslettera, klikając w przycisk służący do rezygnacji, który jest zamieszczony w każdej wiadomości przesyłanej w ramach Newslettera. Kupujący może także wysłać do Sprzedawcy wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie z bazy Newslettera.
  5. Zawarcie umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych oznacza automatyczne zapisanie na listę odbiorców wiadomości o danej Treści Cyfrowej, które są częścią oferty (m.in. informacji o aktualizacjach i nadchodzących spotkaniach live). Kupujący może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania tych wiadomości, klikając w przycisk służący do rezygnacji, który jest zamieszczony w każdej przesyłanej wiadomości. Kupujący może także wysłać do Sprzedawcy wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie z bazy.
  6. Usługi Elektroniczne są świadczone na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowych, które są zawierane za pośrednictwem Serwisu.
  7. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej zostaje zawarta na czas nieoznaczony w przypadku:
    1. Konta – z chwilą zawarcia Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej w zamian za Cenę;
    2. Newslettera – z chwilą skutecznego zapisu na listę subskrybentów, która stanowi również chwilę zawarcia Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej w zamian za Dane Osobowe.
    3. pozostałych Usług Elektronicznych – z chwilą skutecznego wywołania przez Kupującego w oknie przeglądarki urządzenia Kupującego strony internetowej Serwisu lub skorzystania przez Kupującego z przekierowania prowadzącego do Serwisu.
  8. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej zostaje rozwiązana w przypadku:
    1. Konta – z chwilą złożenia przez Kupującego wniosku i jego likwidację;
    2. Newslettera – z chwilą wypisania się z listy subskrybentów Newslettera.
    3. pozostałych Usługi Elektronicznych – z chwilą zaprzestania korzystania z danej Usługi Elektronicznej lub z chwilą opuszczenia Serwisu.
  9. Kupujący może w każdym czasie rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej, bez podawania przyczyny, ze skutkiem natychmiastowym.
  10. Kupujący ma możliwość uzyskania dostępu do Treści Cyfrowych przekazywanych za pośrednictwem Newslettera w zamian za Cenę. W takiej sytuacji, Kupujący powinien skierować informację o chęci zawarcia Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej w zamian za Cenę na adres: info@missbusinessenglish.pl.
  11. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem ze Serwisu Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  12. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu.
  13. Z uwagi na to, że Serwis stanowi system teleinformatyczny zarządzany przez Sprzedawcę, Sprzedawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, które będą miały na celu rozwój Serwisu oraz świadczenie Usług Elektronicznych na jak najwyższym poziomie.
  14. W ramach rozwoju Serwisu Sprzedawca może w szczególności:
    1. dodawać nowe funkcje oraz zmieniać lub usuwać istniejące funkcje w ramach Serwisu;
    2. wprowadzić Serwis na inny rodzaj urządzeń, np. na urządzenia przenośne;
    3. udostępnić aplikację związaną z Serwisem.
  • 4

Składanie zamówienia

  1. Kupujący można dokonać zakupu poprzez złożenie Zamówienia w Serwisie.
  2. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.
  3. Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Serwisie. Konto jest zakładane automatycznie w procesie zamówienia, jeśli jest to niezbędne do korzystania z Treści Cyfrowych.
  4. Jeżeli Kupujący posiada konto w Serwisie, przed złożeniem zamówienia powinien się do niego zalogować. Logowanie możliwe jest również w trakcie składania zamówienia.
  5. Wszelkie opisy Treści Cyfrowych lub Usług dostępne na stronach Serwisu nie stanowią oferty w rozumieniu właściwych przepisów prawa cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia Umowy.
  6. W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Serwisu należy wejść na stronę internetową pod adresem https://missbusinessenglish.pl/, a następnie dokonać wyboru produktu podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na podstronach Serwisu.
  7. Złożenie zamówienia jest możliwe za pośrednictwem funkcjonalności dostępnych w zakładce Sklep lub na stronie głównej Serwisu .Złożenie zamówienia odbywa się poprzez dodanie do koszyka Treści Cyfrowych lub Usług, które interesują Kupującego, a następnie wypełnieniu formularza zamówienia.
  8. W celu złożenia zamówienia, Kupujący powinien nacisnąć przycisk oznaczony “DODAJ DO KOSZYKA”. Następnie, w zależności od decyzji Kupującego, Kupujący może dokonać dalszych zakupów klikając w górnym prawym rogu strony przycisk “KONTYNUUJ ZAKUPY” lub przejść do finalizacji zamówienia.
  9. Na tym etapie Kupującemu wyświetla się informacja prezentująca wybrane produkty, ich cenę, ilość, a także informacja o łącznym koszcie wybranych produktów oznaczona jako “PODSUMOWANIE KOSZYKA”.
  10. Na tym etapie Kupujący ma możliwość dokonywania zmian w Zamówieniu.
  11. Jeżeli Kupujący posiada specjalny kod rabatowy, to w miejscu oznaczonym jako “Kod kuponu” powinien go wpisać, a następnie nacisnąć przycisk oznaczony jako “WYKORZYSTAJ KUPON”.
  12. W celu finalizacji Zamówienia Kupujący powinien przycisnąć przycisk oznaczony jako “PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI”. Po naciśnięciu w przycisk Kupujący zostanie przeniesiony na podstronę Serwisu, w której będzie zobowiązany wypełnienia formularza zamówienia swoimi danymi osobowymi w postaci:
    1. imienia i nazwiska;
    2. kraju lub regionu, z którego pochodzi Kupujący;
    3. ulicy, kodu pocztowego i miasta;
    4. opcjonalnie – numeru telefonu;
    5. Adresu e-mail i jego potwierdzenia.
  13. Na tym etapie Kupujący ma możliwość:
    1. wskazania czy Sprzedawca ma wystawić fakturę,
    2. zapisania się do newslettera,
    3. skierowania uwag do zamówienia w formularzu oznaczonym jako “INFORMACJE DODATKOWE”;
    4. wyboru sposobu płatności.
  14. W formularzu zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
  15. Po wypełnieniu formularza zamówienia Kupujący powinien zweryfikować wszystkie dane, które tam wprowadził.
  16. W przypadku nieprawidłowego wypełnienia formularza zamówienia Serwis będzie nadawał komunikaty wskazując popełnione błędy lub braki uniemożliwiające przejście do kolejnego etapu realizacji Zamówienia.
  17. Po prawej stronie podstrony Serwisu powinno pojawić się zamówienie z łączną kwotą do zapłaty oznaczone jako “TWOJE ZAMÓWIENIE” oraz informacją o możliwych sposobach płatności. Kupujący powinien dokonać wyboru metody płatności ze sposobów dostępnych w Serwisie.
  18. Warunkiem złożenia zamówienia jest:
    1. Akceptacja regulaminu serwisu umożliwiającego płatność online, z którym Kupujący powinien się uprzednio zapoznać
    2. akceptacja Regulaminu, z którym Kupujący powinien uprzednio się zapoznać;
    3. w przypadku sprzedaży Treści Cyfrowych – wyrażenie zgody na dostarczenie Treści cyfrowych objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy  na warunkach rezygnacji z prawa odstąpienia od umowy;
    4. jeżeli kupujesz Usługi dostarczane w całości przed upływem 14 dni od dnia zakupu – wyrazić zgodę na wykonanie w pełni usług objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  19. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu lub zasad składania zamówienia Kupujący może skontaktować się ze Sprzedawcą.
  20. W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego
  21. Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia są prawdziwe.
  22. W ramach tej podstrony Kupujący ma nadal możliwość dodania kuponu rabatowego lub założenia konta w Serwisie.
  23. Proces składania zamówienia kończy kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie oznaczony jako “KUPUJĘ I PŁACĘ”. Kliknięcie w przycisk finalizujący zamówienie stanowi złożenie przez Kupującego oferty nabycia wybranych Treści Cyfrowych lub Usług od Sprzedawcy, na warunkach określonych w formularzu zamówienia.
  24. Kupujący ma świadomość, że dokonując kliknięcia w przycisk „KUPUJĘ I PŁACĘ ” potwierdza złożenie Zamówienia z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  • 5

Przedsprzedaż

  1. Sprzedawca, w odniesieniu do niektórych rodzajów Treści Cyfrowych lub Usług, może, ale nie musi, zorganizować Przedsprzedaż.
  2. Treści Cyfrowe lub Usługi  objęte Przedsprzedażą są wyraźnie oznaczane w ramach Serwisu jako Treści Cyfrowe lub Usługi dostępne w Przedsprzedaży. Na stronie takich Treści Cyfrowych lub Usług Sprzedawca zamieszcza informację, od jakiej daty Treści Cyfrowe lub Usługi będą dostępne i od jakiej daty Treści Cyfrowe lub Usługi będą przekazywane Kupującym.
  3. Na potrzeby zawierania Umów w ramach Przedsprzedaży postanowienia § 4 stosuje się odpowiednio.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w ust. 2. Sprzedawca będzie informował Kupujących o wszelkich zmianach terminów związanych z Przedsprzedażą, poprzez zamieszczenie informacji w Serwisie oraz wysłanie wiadomości e-mail, na adres podany przez Kupującego.
  5. W przypadku, gdyby sprzedaż Treści Cyfrowych lub Usług nie była możliwa na warunkach przewidzianych w Przedsprzedaży (np. dostawcy nie dostarczą odpowiedniej ilości lub rodzajów materiałów, nastąpi wzrost ceny materiałów itp.), Sprzedawca poinformuje Kupującego o tych okolicznościach.
  6. Jeżeli Kupujący będący Konsumentem lub PNPK nie zgadza się na przedłużenie terminu dostarczenia Treści Cyfrowych lub Usług,  lub zmianę warunków sprzedaży Treści Cyfrowych lub Usług, może zrezygnować z nabycia Treści Cyfrowych lub Usług, a Sprzedawca zwraca takiemu Kupującemu wszelkie płatności dokonane w ramach Przedsprzedaży.
  • 6

Cena i płatności

  1. Dostępne metody płatności za zamówienie opisane są na stronach Serwisu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.
  2. Jeżeli Kupujący wybrał przy składaniu zamówienia płatność on-line, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez zewnętrznego operatora płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Jeżeli Kupujący wybrał płatność przelewem bankowym, po kliknięciu w przycisk finalizujący zamówienie zostanie przekierowany na stronę Serwisu z potwierdzeniem zamówienia oraz instrukcją dokonania płatności. Zapłata za zamówienie powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od zawarcia umowy. Po upływie tego terminu Sprzedawca może przyjąć, że Kupujący zrezygnował z nabycia Treści Cyfrowych lub Usług, i anulować złożone zamówienie.
  3. Sprzedawca udostępnia Kupującemu płatności elektroniczne, w tym płatności kartą płatniczą, które obsługiwane są przez płatności elektroniczne:
    1. Payu PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.

Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu PayU– możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego  oraz na stronie internetowej http://www.payu.pl.

  1. Rozliczenie transakcji może wiązać się z koniecznością rejestracji w systemie płatności lub akceptacją regulaminu lub warunków korzystania z systemu płatności przez Kupującego, które są niezależne od Sprzedawcy oraz postanowień Regulaminu. Kupujący powinien zapoznać się z regulaminem lub warunkami korzystania z systemu płatności.
  2. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość dokonania E-zapłaty, np. za pomocą kodu rabatowego, vouchera lub innego e-kuponu. W takim przypadku Kupujący będzie mógł dokonać zapłaty Ceny, w całości lub części, poprzez E-zapłatę, zgodnie z instrukcjami dostępnymi na stronie formularza zamówienia. Udostępnienie możliwości dokonywania E-zapłaty nie jest obowiązkiem Sprzedawcy.
  3. Kupujący wyraża zgodę na wystawienie faktury w wersji elektronicznej.
  4. Faktura zostanie automatycznie doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
  5. Wszystkie Ceny podane na stronach Serwisu są cenami brutto.
  6. Sprzedawca jest uprawniony do udzielenia Kupującym rabatów, obniżek lub innych preferencji związanych z Ceną według własnego wyboru, w szczególności w ramach organizowanej akcji promocyjnej. Kupującemu nie przysługuje prawo żądania rabatów, obniżek lub innych preferencji, które nie wynikają z akcji promocyjnej.
  7. W każdym przypadku informowania o obniżeniu Ceny Treści Cyfrowych lub Usług Sprzedawca obok informacji o obniżonej Cenie zamieszcza również informację o najniższej Cenie tych Treści Cyfrowych lub Usług, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dane Treści Cyfrowych lub Usług są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej Cenie Sprzedawca zamieszcza również informację o najniższej Cenie tych Treści Cyfrowych lub Usług, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych Treści Cyfrowych lub Usług do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  • 7

Realizacja zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych

  1. Realizacja zamówienia dotyczącego Treści Cyfrowych polega na przekazaniu Kupującemu zamówionych Treści Cyfrowych.
  2. Sprzedawca udostępnia Kupującemu Treści Cyfrowych nie wcześniej niż po pozytywnej autoryzacji płatności lub zaksięgowaniu płatności na swoim rachunku bankowym. Treści Cyfrowe mogą być przekazane Kupującemu od razu po zawarciu Umowy i opłaceniu zamówienia lub w terminach określonych przez Sprzedawcę, w zależności od rodzaju Treści Cyfrowej, którą nabył Kupujący.
  3. Kupujący, w zależności od wyboru Sprzedawcy oraz możliwości technicznych Serwisu, może uzyskać dostęp do Treści Cyfrowych poprzez:
    1. link przesłany Kupującemu na wskazany przez Kupującego adres e-mail lub
    2. konto użytkownika, do którego zostaną przypisane zakupione Treści Cyfrowe lub
    3. dedykowaną stronę Serwisu, gdzie znajdują się zakupione Treści Cyfrowe lub
    4. Przesyłka elektroniczna
  4. Informacje, czy dane Treści Cyfrowe mogą być pobierane przez Kupującego na własny nośnik, znajdują się w opisie Treści Cyfrowych lub instrukcjach przekazanych Kupującemu.
  5. Sprzedawca może wprowadzić ograniczenia czasowe w zakresie dostępu do danej Treści Cyfrowej (np. dostęp do danej Treści Cyfrowej będzie możliwy tylko przez 3 miesiące). W przypadku wprowadzenia ograniczeń czasowych Sprzedawca wyraźnie wskazuje Kupującemu, przez jaki czas Kupujący będzie posiadał dostęp do danej Treści Cyfrowej w ramach zawartej Umowy.
  6. Treść Cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Treść Cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Treści Cyfrowej lub pobranie Treści Cyfrowej, zostały udostępnione Kupującemu lub fizycznemu albo wirtualnemu urządzeniu, które Kupujący wybrał samodzielnie w tym celu albo gdy Kupujący lub takie urządzenie uzyskali dostęp do Treści Cyfrowej.
  7. Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowe w wersji obowiązującej na dzień dostarczenia Treści Cyfrowej i nie zapewnia Aktualizacji po dniu dostarczenia Treści Cyfrowej — chyba że w opisie Treści Cyfrowych zostanie wyraźnie wskazane, że Treść Cyfrowa obejmuje także Aktualizacje Treści Cyfrowych w późniejszym terminie.
  8. Z zastrzeżeniem przepisów o dozwolonym użytku, Kupujący może wykorzystywać Treści Cyfrowe wyłącznie na potrzeby własne. Kupujący w żadnym przypadku nie ma prawa do udostępniania lub odsprzedaży Treści Cyfrowych ani jakichkolwiek ich opracowań pod własnym oznaczeniem, włączania Treści Cyfrowych lub ich fragmentów do własnych produktów lub usług, które udostępnia lub sprzedaje oraz innych podobnych działań zarobkowych z użyciem Treści Cyfrowych.
  9. Jeżeli Kupujący będzie chciał wykorzystać Treści Cyfrowe w swojej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest zobowiązany zwrócić się do Sprzedawcy o udzielenie licencji na daną Treść Cyfrową poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy. W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z Treści Cyfrowych, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.
  10. W przypadku, gdy Kupujący uzyskuje dostęp do zakupionych Treści Cyfrowych poprzez konto użytkownika, zakazane jest:
    1. dzielenie konta użytkownika z innymi osobami lub udostępnianie danych dostępowych do konta użytkownika innym osobom,
    2. podejmowanie prób nieautoryzowanego uzyskania dostępu do Treści Cyfrowych, które nie zostały przypisane do konta użytkownika w wyniku ich zakupu,
    3. podejmowanie działań mających negatywny wpływ na funkcjonowanie systemu teleinformatycznego, w ramach którego funkcjonuje konto użytkownika, w szczególności poprzez różnego rodzaju techniki hakerskie, złośliwe oprogramowanie itp.
    4. podejmowanie prób pobierania Treści Cyfrowych na własny nośnik, podczas gdy Sprzedawca nie zapewnia takiej możliwości,
    5. wykorzystywanie konta użytkownika do prowadzenia działań marketingowych,
    6. korzystanie z funkcji dostępnych w ramach konta użytkownika w sposób naruszający dobra osobiste innych osób lub godzący w dobre obyczaje.
  11. Sprzedawca jest uprawniony do dokonywania zmian w zakresie Treści Cyfrowych w trakcie trwania Umowy, z wyjątkiem Treści Cyfrowych, które są dostarczane w sposób jednorazowy. Zmiany w zakresie Treści Cyfrowych, które zostały nabyte przez Konsumenta lub PNPK, mogą być dokonywane z zachowaniem poniższych wymogów:
    1. zmiany w Treściach Cyfrowych mogą być dokonywane wyłącznie z uzasadnionych przyczyn, w szczególności takich jak usunięcie usterek, dostosowanie Treści Cyfrowych do potrzeb Kupujących, dostosowanie Treści Cyfrowych do zmian prawnych lub decyzji sądów i organów;
    2. zmiany w Treściach Cyfrowych nie mogą wiązać się z kosztami po stronie Konsumenta lub PNPK;
    3. Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub PNPK w sposób jasny i zrozumiały o dokonywanej zmianie;
    4. jeżeli zmiana w Treściach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści Cyfrowych lub korzystanie z nich, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować Konsumenta lub PNPK z odpowiednim wyprzedzeniem, nie krótszym niż 7 dni, na trwałym nośniku, o właściwościach i terminie wprowadzenia zmiany, a także uprawnieniach związanych z tymi zmianami;
    5. jeżeli zmiana w Treściach Cyfrowych istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści Cyfrowych lub korzystanie z nich, Konsument lub PNPK może wypowiedzieć Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w ciągu 30 dni od dnia dokonania zmiany w Treściach Cyfrowych lub poinformowania o zmianach w Treściach Cyfrowych, jeżeli poinformowanie nastąpiło później niż ta zmiana. Uprawnienie to nie przysługuje Kupującemu, gdy Sprzedawca zapewni Konsumentowi lub PNPK, bez dodatkowych kosztów, prawo do zachowania Treści Cyfrowych zgodnych z Umową w stanie niezmienionym.
  12. W przypadku naruszenia przez Kupującego zasad dotyczących korzystania z Treści Cyfrowych Sprzedawca może zablokować Kupującemu dostęp do Treści Cyfrowych po uprzednim wezwaniu do zaprzestania naruszeń, chyba że naruszenia wpływają na prawa osób trzecich i zablokowanie Kupującemu dostępu do Treści Cyfrowych jest niezbędne do zabezpieczenia tych praw i ograniczenia ryzyka przyszłych roszczeń, które mogą zostać skierowane do Sprzedawcy . Kupujący otrzyma wiadomość z uzasadnieniem przyczyn blokady. Kupujący może odwołać się od blokady w terminie 14 dni od otrzymania wiadomości. Sprzedawca rozpatruje odwołania w terminie 14 dni. Zablokowanie dostępu do Treści Cyfrowych nie stanowi naruszenia Umowy przez Sprzedawcę. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zablokowanie konta nie może być podstawą roszczeń Kupującego z tytułu naruszenia Umowy.
  13. Treściom Cyfrowym mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe. Przez świadczenia dodatkowe należy rozumieć dodatkowe Treści Cyfrowe, Usługi lub Usługi Cyfrowe dostarczane wspólnie ze świadczeniem głównym Umowy o dostarczenie Treści Cyfrowej, np. dostęp do grupy wsparcia związanej z zakupionymi Treściami Cyfrowymi, spotkanie on-line ze Sprzedawcą lub innymi osobami, udział w dodatkowych webinarach itp. Wszystkie tego rodzaju świadczenia mają charakter poboczny w stosunku do głównego zobowiązania Sprzedawcy, jakim jest dostarczenie Treści Cyfrowych zgodnych z Umową i realizowane są zgodnie z informacjami dostępnymi w Serwisie zawartymi w opisie kupowanej Treści Cyfrowej. Sprzedawca może przewidywać dodatkowe zasady korzystania ze świadczeń dodatkowych mające na celu zapewnienie komfortu i poczucia bezpieczeństwa pośród wszystkich osób mających dostęp do określonych świadczeń, np. zasady uczestnictwa w grupie wsparcia. Nieprzestrzeganie takich zasad może skutkować pozbawieniem Kupującego możliwości korzystania ze świadczeń dodatkowych, co nie ma jednak wpływu na realizację przez Sprzedawcę jego zobowiązania głównego w postaci dostarczenia Treści Cyfrowych, nie stanowi naruszenia Umowy przez Sprzedawcę i nie może być podstawą roszczeń Kupującego z tytułu naruszenia Umowy.
  • 8

Realizacja zamówienia dotyczącego Usług. Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu.

  1. Sprzedawca realizuje złożone zamówienia na Produkty w następujących terminach:
    a) przy płatności online dostęp do zakupionego Produktu w postaci Pliku/ ebooka lub Kursu video online jest przyznawany automatycznie po autoryzacji płatności. Kupujący otrzymuje e-mail z Plikiem do pobrania lub danymi rejestracji konta na Platformie. Pobranie Pliku i dostęp do Kursu online na Platformie jest nieaktywne do momentu otrzymania płatności przez Sprzedającego. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
    b) w przypadku płatności tradycyjnych dostęp do Pliku lub Kursu Online nadawany jest w ciągu maksymalnie 3 dni kalendarzowych od zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
    2. Zamówienia złożone na Konsultacje/lekcje indywidualne lub w parze online dostępne w Sklepie realizowane są w terminie indywidualnie uzgodnionym między Kupującym a Sprzedawcą,  maksymalnie w ciągu 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia następnego, w którym Sprzedający otrzyma płatność. W celu realizacji zamówienia dotyczącego Usług opisanych w pkt 2 Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą w celu ustalenia najbardziej dogodnego terminu realizacji Usługi, drogą mailową na adres: info@missbusinessenglish.pl, zgodnie z informacją podaną przy każdej lekcji/konsultacji indywidualnej. Dostawa Usługi realizowana jest za pośrednictwem środków komunikacji na odległość w terminie indywidualnie uzgodnionym między Kupującym a Sprzedawcą.
  2. Usługom mogą, ale nie muszą, towarzyszyć świadczenia dodatkowe. Przez świadczenia dodatkowe należy rozumieć dodatkowe Treści Cyfrowe, Usługi lub Usługi Cyfrowe dostarczane wspólnie ze świadczeniem głównym Umowy o świadczenie Usługi. Zasady dostarczenia świadczeń dodatkowych w ramach dostarczania Treści Cyfrowej, stosuje się odpowiednio do Usług.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania z ważnej przyczyny wykonania Usługi w terminie określonym przez strony, nie później niż na 12 godzin przed planowanym terminem realizacji, chyba, że ważna przyczyna wystąpiła później. Przez ważną przyczynę należy rozumieć zdarzenia losowe, w szczególności chorobę Sprzedawcy.
  4. Kupujący ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi. Sprzedawca ma prawo dochodzenia zwrotu kosztów, które poczynił w celu należytego wykonania Umowy o świadczenie Usługi, w tym dochodzenia części wynagrodzenia odpowiadającego dotychczasowym czynnościom, które poczynił w celu jej prawidłowego wykonania, a Kupujący jest zobowiązany do zwrotu tegoż wynagrodzenia. W przypadku kiedy Kupujący wypowiada umowę bez ważnej przyczyny jest zobowiązany do naprawienia szkody poniesionej przez Sprzedawcę z tego tytułu.
  5. Wypowiedzenie Umowy powinno nastąpić poprzez złożenie jednostronnego oświadczenia woli w formie pisemnej lub dokumentowej.
  6. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę z ważnych przyczyn lub w przypadku istotnego naruszenia przez Kupującego postanowień Regulaminu, po uprzednim wezwaniu Kupującego do zaprzestania naruszeń i wyznaczenia odpowiedniego terminu dodatkowego pod rygorem wypowiedzenia lub rozwiązania Umowy w trybie natychmiastowym.
  7. Szczegółowe zasady realizacji Usługi każdorazowo zostaną opisane w opisie Usługi.

 

  • 9

Odstąpienie od Umowy Konsumenta lub PNPK bez podania przyczyny

  1. Konsument lub PNPK ma prawo odstąpić Umowy, która była zawarta za pośrednictwem Serwisu, bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  2. Konsument lub PKNP może złożyć oświadczenie na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta lub na wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu. Korzystanie z wzorów, o których mowa powyżej nie jest obowiązkowe.
  3. Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w stosunku do Umowy:
    1. o dostarczanie Treści Cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument lub PNPK jest zobowiązany do zapłaty Ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Kupującego, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał Kupującemu potwierdzenie, o którym mowa w art. 21 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta;
    2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów (1) o dostarczanie Produktów sprzedawanych jako treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy; (2) o świadczenie Usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
    3. o świadczenie Usług, za które Konsument lub PNPK jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta lub PNPK, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości.
    4. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta lub PNPK – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument lub PNPK, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  4. Aby odstąpić od Umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład poprzez pismo wysłane pocztą na adres: M.Wereszczakówny 20B/1 05-270 Marki, Polska lub pocztą elektroniczną na adres info@missbusinessenglish.pl.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, aby Konsument lub PNPK wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi lub PNPK prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub PNPK wszystkie otrzymane od Konsumenta lub PNPK płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
  7. Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument lub PNPK nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  8. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  • 10

Odpowiedzialność za zgodność Treści Cyfrowych z Umową

  1. Rękojmia za wady Treści Cyfrowych, o jakiej mowa w przepisach Kodeksu cywilnego, jest wyłączona w przypadku Umów, które są zawierane przez Kupujących innych niż Konsument lub PNPK.
  2. Do Umów, które są zawierane przez Konsumenta lub PNPK, stosuje się przepisy o odpowiedzialności za zgodność Treści Cyfrowych z Umową, które są zawarte w ustawie o prawach konsumenta, z uwzględnieniem postanowień Regulaminu.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta oraz PNPK za zgodność Treści Cyfrowych z Umową. Zgodność Treści Cyfrowych z Umową ocenia się zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta.
  4. W przypadku Treści Cyfrowych:
    1. dostarczanych jednorazowo lub w częściach — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili;
    2. dostarczanych w sposób ciągły — Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z Umową miały być dostarczane.
  5. W przypadku, gdy Sprzedawca dostarcza Treści Cyfrowych w sposób ciągły, Treści Cyfrowych powinny być zgodne przez czas ich dostarczania zgodnie z Umową.
  • 11

Doprowadzenie Treści Cyfrowych do zgodności z Umową

  1. Jeżeli Treści Cyfrowe są niezgodne z Umową, Konsument lub PNPK może żądać doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową.
  2. Jeżeli doprowadzenie Treści Cyfrowych do zgodności z Umową jest niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową.
  3. Sprzedawca doprowadza Treści Cyfrowe do zgodności z Umową w rozsądnym czasie, nie dłuższym niż 14 dni, od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub PNPK o braku zgodności Treści Cyfrowych z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane.
  4. Koszty doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
  • 12

Obniżenie Ceny lub odstąpienie od Umowy w przypadku niezgodności Treści Cyfrowych z Umową

  1. Jeżeli Treści Cyfrowe są niezgodne z Umową, Konsument lub PNPK może złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
    1. sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści Cyfrowych do zgodności z Umową zgodnie z § 10 ust. 2 Regulaminu;
    2. sprzedawca nie doprowadził Treści Cyfrowych do zgodności z Umową;
    3. brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Treści Cyfrowych do zgodności z Umową;
    4. brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie Ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków, o których mowa w § 10 ust. 1 Regulaminu;
    5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści Cyfrowych do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub PNPK.
  2. Obniżona Cena musi pozostawać w takiej proporcji do Ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Treści Cyfrowych niezgodnych z Umową pozostaje do wartości Treści Cyfrowych zgodnych z Umową. Jeżeli Treści Cyfrowych są dostarczane w częściach lub w sposób ciągły, przy obniżeniu Ceny należy uwzględnić czas, w którym Treści Cyfrowych pozostawały niezgodne z Umową.
  3. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi lub PNPK należną mu Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub PNPK o obniżeniu Ceny.
  4. Konsument lub PNPK nie może odstąpić od Umowy, jeżeli Treści Cyfrowych są dostarczane w zamian za zapłatę Ceny, a brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści Cyfrowych z Umową jest istotny.
  • 13

Rozliczenie z Konsumentem lub PNPK w przypadku odstąpienia od Umowy 

  1. W sytuacji, gdy Kupujący będący Konsumentem lub PNPK odstąpi od Umowy:
    1. w ramach uprawnień wynikających z rękojmi konsumenckiej za niezgodność Treści Cyfrowych z Umową;
    2. w przypadku niedostarczenia przez Sprzedawcę Treści Cyfrowych, pomimo wezwania ze strony Kupującego,

do rozliczeń pomiędzy Stronami stosuje się postanowienia niniejszego paragrafu.

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu Ceny jedynie w części odpowiadającej Treściom Cyfrowym niezgodnym z Umową albo Treściom Cyfrowym, w odniesieniu do których odpadł obowiązek ich dostarczenia na skutek odstąpienia od Umowy. Jednocześnie Sprzedawca nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treści Cyfrowych były niezgodne z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument lub PNPK faktycznie z nich korzystał.
  2. Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić Konsumentowi lub PNPK należną mu Cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub PNPK o odstąpieniu od Umowy.
  3. Sprzedawca dokonuje zwrotu należnej Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub PNPK, chyba że Konsument lub PNPK wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • 14

Zwrot Treści Użytkownika 

  1. Po odstąpieniu od Umowy Sprzedawca nie może wykorzystywać Treści Użytkownika, z wyjątkiem Treści Użytkownika, które:
    1. są użyteczne wyłącznie w związku z Treściami Cyfrowymi;
    2. dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta lub PNPK w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych;
    3. zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
    4. zostały wytworzone wspólnie z innymi Konsumentami lub PNPK, którzy nadal mogą z nich korzystać.
  2. Na żądanie Konsumenta lub PNPK Sprzedawca udostępni takiemu Kupującemu, na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego, Treści Użytkownika, które zostały wytworzone lub dostarczone w trakcie korzystania z Treści Cyfrowych. Obowiązek ten nie dotyczy zwrotu Treści Użytkownika, o których mowa w ust. 1 pkt a) – c) powyżej.
  • 15

Dane osobowe i pliki cookies

  1. Administratorem danych osobowych Kupującego jest Sprzedawca.
  2. Serwis wykorzystuje technologię plików cookies.
  3. Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies opisane zostały w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://missbusinessenglishpl/polityka-prywatnosci.
  • 16

Prawa własności intelektualnej

  1. Sprzedawca poucza Kupującego, że wszelkie treści dostępne na stronach Serwisu, Treści Cyfrowe oraz elementy Treści Cyfrowych (np. projekty graficzne) mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy lub innym podmiotom uprawnionym, a także bazy danych chronione na podstawie przepisów o ochronie baz danych.
  2. Z chwilą zawarcia Umowy, Sprzedawca udziela Kupującemu licencji niewyłącznej i nieprzenoszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Treści Cyfrowych (Licencja).
  3. Sprzedawca udziela Licencji Kupującemu wyłącznie na następujących polach eksploatacji (chyba że w opisie Treści Cyfrowej postanowiono inaczej):
    1. w zakresie materiałów przekazywanych w formie .pdf – jego zapisu techniką cyfrową w pamięci komputera, tabletu lub innego czytnika;
    2. trwałego lub czasowego zwielokrotnienia Treści Cyfrowej w całości lub w części, techniką cyfrową, w zakresie, w którym dla wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Treści Cyfrowej niezbędne jest jego zwielokrotnienie, zaś wydruk wyłącznie w zakresie materiałów .pdf;
    3. trwałego lub czasowego wyświetlania, odtwarzania lub przechowywania Treści Cyfrowej techniką cyfrową.
  4. Licencja nie obejmuje prawa Kupującego do:
    1. kopiowania w całości lub w części, z wyłączeniem zakresu, w jakim jest to koniecznie dla prawidłowego korzystania z Treści Cyfrowej na własny użytek;
    2. tworzenie na bazie produktu lub jego części produktów pochodnych;
    3. przekazywania prawa do korzystania z Treści cyfrowych elektronicznego lub jego części innym osobom, licencjonowania, dzierżawy, najmu, użyczania lub przekazywania (udostępnienia) w inny sposób Treści Cyfrowych w całości lub w części.
  5. Licencja udzielana jest na bezterminowo, chyba, że co innego wynika z opisu Treści Cyfrowych. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia Licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Kupującego.
  6. Sprzedawca poucza Kupującego, że eksploatacja treści objętych prawami autorskimi lub korzystanie z baz danych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy lub innego podmiotu uprawnionego, z wyjątkiem korzystania w ramach dozwolonego użytku, stanowi naruszenie praw własności intelektualnych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  7. Sprzedawca może zawrzeć z Kupującym odrębną umowę licencyjną związaną z korzystaniem przez Kupującego z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy (np. poprzez wykorzystywanie fotografii produktowych, posługiwanie się opisami Treści Cyfrowych itp.). W celu zawarcia takiej umowy Kupujący powinien zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zawarcia umowy licencyjnej, informując Sprzedawcę w szczególności o celach, w jakich zamierza korzystać z treści lub baz danych należących do Sprzedawcy, oraz o zakładanym czasie korzystania. Po otrzymaniu takiej propozycji Sprzedawca przedstawi ofertę zgodnie z własną polityką licencyjną.
  • 17

Zasady zamieszczania i weryfikowania opinii

  1. Sprzedawca umożliwia w ramach serwisu lub serwisów zewnętrznych dostęp do wystawionych opinii. Publikowane opinie są zarówno pozytywne, jak i negatywne.
  2. Sprzedawca samodzielnie publikuje opinie w Serwisie oraz w prowadzonych przez siebie profilach w serwisach zewnętrznych.
  3. Sprzedawca może udostępnić Kupującym możliwość zamieszczania opinii o Serwisie, Sprzedawcy, Treściach Cyfrowych, Usługach lub Usługach Cyfrowych w ramach Serwisu lub serwisów zewnętrznych należących do osób trzecich. W takim przypadku do zamieszczania opinii stosuje się odpowiednio postanowienia niniejszego paragrafu.
  4. Zamieszczenie opinii jest możliwe po skorzystaniu z Serwisu, w szczególności po zawarciu Umowy, przy czym zamieszczenie opinii jest możliwe w każdym czasie.
  5. Kupujący powinien formułować opinie w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, w miarę możliwości poprawny językowo oraz bez używania wulgaryzmów i innych słów powszechnie uznawanych za obraźliwe.
  6. Kupujący zamieszczając opinie w Serwisie udziela Sprzedawcy niewyłącznej, nieodpłatnej, zbywalnej, podlegającej sublicencjonowaniu, odwołalnej, bezterminowej, obowiązującej na całym świecie licencji na wykorzystanie, powielanie, rozpowszechnianie, publiczne udostępnianie, przekazywanie, edytowanie i adaptacje opinii, w szczególności udzielona licencja uprawnia Sprzedawcę do publikowania, modyfikacji lub skracania opinii oraz do publikowania jej w całości lub w części w celach reklamowych, zarówno w formie drukowanej, jak i cyfrowej.
  7. Zakazane jest zamieszczanie opinii:
    1. bez uprzedniego skorzystania z Serwisu;
    2. na temat Treści Cyfrowych, z których Kupujący nie korzystał lub których nie nabył,
    3. wypełniających znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 3 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    4. naruszających dobra osobiste Sprzedawcy lub osoby trzeciej;
    5. przez opłaconych użytkowników, w szczególności w celu sztucznego podwyższenia oceny Treści Cyfrowej.
  8. Wyłączną odpowiedzialność za opinie ponoszą opiniujący. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii pozostawionych przez Kupujących, w tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody oraz roszczenia Kupującego lub osób trzecich spowodowane zamieszonymi opiniami.
  9. Sprzedawca weryfikuje, czy zamieszczone opinie są zgodne z Regulaminem, a w szczególności, czy pochodzą od Kupujących, którzy rzeczywiście korzystali z Treści Cyfrowej lub nabyli Treść Cyfrową.
  10. Sprzedawca podejmuje następujące działania w celu weryfikacji opinii:
    1. weryfikacja danych opiniującego z danymi klientów, którzy dokonali zakupu Treści Cyfrowych, w tym imię, nazwisko oraz adres mailowy;
    2. weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które nabyły Treść Cyfrową w zamian za Dane Osobowe, w tym imię, nazwisko oraz adres mailowy;
    3. weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które otrzymały Treść Cyfrową nieodpłatnie, w tym imię, nazwisko oraz adres e-mail;
    4. weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które otrzymały Treść Cyfrową na podstawie zawartej z Sprzedawcy umowy barteru, w tym imię, nazwisko oraz adres e-mail;
    5. weryfikacja danych opiniującego z danymi osób, które pozostają w pozostałych rejestrach Serwisu, którzy mogli mieć dostęp do Treści Cyfrowych i go używać.
  11. Oprócz tego, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości Kupującego dotyczących zamieszczonych opinii, Kupujący może zgłosić Sprzedawcy opinię do weryfikacji. Po otrzymaniu zgłoszenia od Kupującego Sprzedawca podejmie działania, odpowiednie do posiadanych możliwości, które będą miały na celu weryfikację zamieszczonej opinii.
  12. W przypadku zamieszczenia opinii niespełniającej wymagań przewidzianych w Regulaminie Sprzedawca może odmówić publikacji opinii lub ją usunąć.
  13. Zasady weryfikowania opinii określone w ustępie 5 – 12 stosuje się odpowiednio do opinii publikowanych przez Sprzedawcę samodzielnie.
  14. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania, w całości lub w części, poszczególnych opinii nawet po ich opublikowaniu w sytuacji, gdy opinia:
    1. jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, w szczególności jest obraźliwa, zawierająca groźby, zniesławiająca, obsceniczna, pornograficzna, zawierająca lub nawołująca do mowy nienawiści, rasistowska, dyskryminująca, oszczercza lub propagująca przemoc;
    2. narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, a w szczególności narusza prawa autorskie, znaki towarowe, inne prawa własności intelektualnej lub prawo do wizerunku;
    3. jest nieprawdziwa lub wprowadzająca w błąd lub zawiera nieprawdziwe twierdzenia dotyczące faktów;
    4. zawiera informacje poufne lub dane osobowe;
    5. zawiera techniczne szkodliwe elementy, takie jak wirusy lub robaki komputerowe czy inne potencjalnie szkodliwe oprogramowanie lub pliki,
    6. zawiera osadzone linki do zewnętrznych stron internetowych;
    7. wymaga usunięcia z powodu wyroku sądowego lub administracyjnego;
    8. wymaga usunięcia z powodu nakazu zaprzestania działań wobec strony trzeciej;
    9. dotyczy wycofanej Treści Cyfrowej.
  • 18

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma między innymi możliwość:
    1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej Umowy,
    2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
    3. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
  2. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
  3. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  • 19

Reklamacje i wezwania

  1. Każdemu Kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z funkcjonowaniem Serwisu lub wykonaniem Umowy.
  2. Reklamacje należy zgłaszać do Sprzedawcy na adres M.Wereszczakówny 20B/1  05-270 Marki, Polska lub adres elektroniczny info@missbusinessenglish.pl.
  3. Reklamacje Kupujących rozpatrywane będą na bieżąco, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacji.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Kupującego na kontakt podany przez Kupującego podczas składania reklamacji.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Treści Cyfrowych zgodnie z Umową, Kupujący może złożyć reklamację, w której wezwie Sprzedawcę do dostarczenia Treści Cyfrowych. Jeżeli pomimo tego wezwania Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych niezwłocznie lub w dodatkowym terminie umówionym pomiędzy Stronami, Kupujący może odstąpić od Umowy. Kupujący może odstąpić od Umowy bez wzywania Sprzedawcy do dostarczenia Treści Cyfrowych, gdy:
    1. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności będzie wyraźnie wynikać, że Sprzedawca nie dostarczy Treści Cyfrowych;
    2. Strony uzgodniły lub z okoliczności zawarcia Umowy wyraźnie wynika, że określony termin dostarczenia Treści Cyfrowych miał istotne znaczenie dla Kupującego, a Sprzedawca nie dostarczył ich w tym terminie.
  6. Do Usług zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

 

  • 20

Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany Cen w Serwisie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków Umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie z ważnych powodów takich jak zmiany przepisów prawa, zmiany technologiczne, zmiany biznesowe.
  3. Do Umów dotyczących Treści Cyfrowych lub Usług dostarczanych jednorazowo stosuje się Regulamin obowiązujący w chwili zawarcia Umowy.
  4. W przypadku Umów dotyczących Treści Cyfrowych, które dostarczane są poprzez konto użytkownika (np. kurs on-line z rocznym dostępem), Kupujący otrzyma na adres e-mail przypisany do konta użytkownika informację o zmianie Regulaminu. Kupujący może wypowiedzieć Umowę, w ciągu 30 dni od poinformowania go o zmianie, jeżeli zmiana Regulaminu istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Kupującego do Treści Cyfrowych lub korzystanie z nich.
  5. W przypadku Umów dotyczących Usług Elektronicznych o charakterze ciągłym (np. Newslettera), Kupujący otrzyma na adres e-mail związany z daną Usługą Elektroniczną informację o zmianie Regulaminu. Jeżeli Kupujący nie akceptuje zmiany Regulaminu, może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, np. usuwając konto w Serwisie lub rezygnując z otrzymywania newslettera.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  7. Wszelkie spory związane z Umowami zawieranymi za pośrednictwem Serwisu będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów oraz PNPK, w przypadku których właściwość sądu ustalana jest na zasadach ogólnych.
  8. W celu uniknięcia wątpliwości przyjmuje się, że żadne postanowienie Regulaminu nie ogranicza praw Konsumenta lub PNPK jakie przysługują mu na podstawie przepisów prawa obowiązującego w Polsce. W przypadku stwierdzenia istnienia postanowienia Regulaminu o takim charakterze, bezwzględne zastosowanie znajdują przepisy obowiązującego prawa.
  9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 07/04/2023.

 

Dodatkowe postanowienia Regulaminu dotyczące płatności cyklicznych za usługi świadczone przy produktach abonamentowych

  • 1 Postanowienia ogólne
  1. Niniejsze Dodatkowe Postanowienia Regulaminu regulują zasady dokonywania płatności, w formie automatycznego pobrania należności z karty płatniczej, za usługi oferowane przez sklep internetowy missbusinessenglish.pl
  2. Regulamin (zwany dalej Regulaminem) dostępny jest do wglądu na stronie internetowej pod adresem https://www.missbusinessenglish.pl/regulamin .
  3. Niniejsze dodatkowe postanowienia nie mają zastosowania do usług/ produktów, które:

1) zgodnie z wcześniejszymi punktami regulaminu są opłacane w formie płatności jednorazowych i nie mają w nazwie i lub opisie produktu/usługi słowa „abonament”

2) nie mogą być opłacane z zastosowaniem płatności cyklicznych ze względu na specyfikę tych usług, postanowienia regulaminów świadczenia tych usług, lub treść oferty, na podstawie której usługi te są oferowane Klientom.

  • 2 Definicje
  1. Terminy użyte w Dodatkowych Postanowieniach Regulaminu mają następujące znaczenie:

1) Regulamin, dostępny na stronie internetowej pod adresem https://www.missbusinessenglish.pl/regulamin .

2) Klient – osoba korzystająca lub zamierzająca skorzystać z usług  oferowanych przez sklep internetowy missbusinessenglish.pl  – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną.

3) Usługi – usługi abonamentowe, elektroniczne świadczone dla Klienta.

4) Okres abonamentowy – okres wskazany w Specyfikacji Usługi, w którym Klient odpłatnie korzysta z Usługi, rozpoczynający się od dnia rozpoczęcia świadczenia Usługi.

5) Okres rozliczeniowy – okres za jaki jest uiszczana opłata za Usługę. W przypadku płatności okresowych, przypadających w Okresie abonamentowym, czas trwania Okresu rozliczeniowego równy jest okresowi jednego miesiąca.

6) Cena – cena za produkt: Abonament Angielski dla początkujących wynosi 49 złotych miesięcznie

7) Konto Klienta – konto utworzone na stronie https://missbusinessenglish.pl/moje-konto/ służące do zarządzania Usługami, nabywania Usług, przedłużania Okresu abonamentowego , rezygnacji z okresu abonamentowego itp.

8) Platforma e-learningowa: platforma na stronie https://missbusinessenglish.elms.pl/  na której klient ma utworzony profil z dostępem do dwóch kursów językowych audio video oraz ebooka, zgodnie z opisem produktu na stronie: https://missbusinessenglish.pl/produkt/abonament-angielski-dla-poczatkujacych-zaczynamy-od-zera/

9) Płatności cykliczne – sposób dokonania przez Klienta zapłaty za Usługi, polegający na automatycznym (bez udziału Klienta) pobraniu z karty płatniczej Klienta kwoty należności  za

Usługę.  Kanał płatności cyklicznych obsługiwany jest przez PayU. Warunki dokonywania Płatności cyklicznych określają Dodatkowe Postanowienia Regulaminu.

10) Karta płatnicza – karta kredytowa lub karta debetowa, inne podobne narzędzia, przy pomocy których Klient może dokonywać płatności internetowych. Informacje o rodzajach kart płatniczych, które są akceptowane przez sklep internetowy Miss Business English  na potrzeby Płatności cyklicznych są zamieszczone w sklepie internetowym. Płatności cykliczne realizowane są przez PayU i dane kart płatniczych przechowywane są przez PayU.

12) Strona lub Strony – missbusinessenglish.pl i/lub Klient, w zależności od kontekstu występujący samodzielnie lub łącznie.

  • 3 Rozpoczęcie korzystania z Płatności cyklicznych
  1. Rozpoczęcie korzystania z Płatności cyklicznych przez Klienta następuje w trakcie procedury nabywania Usługi lub przedłużania okresu korzystania z Usługi (przedłużania Okresu abonamentowego) poprzez sklep internetowy pod adresem: https://missbusinessenglish.pl/sklep/ .
  2. W celu zainicjowania Płatności cyklicznych niezbędne jest zaakceptowanie przez Klienta w sklepie internetowym , odpowiedniej opcji w oknie widocznym podczas dokonywania czynności nabycia Usługi.
  3. Akceptacja przez Klienta kanału Płatności cyklicznych wywołuje skutek w odniesieniu do produktu abonamentowego: https://missbusinessenglish.pl/produkt/abonament-angielski-dla-poczatkujacych-zaczynamy-od-zera/ w cenie 49zł miesięcznie.
  4. Dla skorzystania przez Klienta z Płatności cyklicznych, niezbędne jest posiadanie przez Klienta Karty płatniczej, obsługiwanej przez system płatności PayU. Dalsze szczegółowe wymogi techniczne, od spełnienia których jest uzależnione korzystanie z Płatności cyklicznych, mogą być określone w formie informacji widocznych dla Klienta w trakcie procedury nabywania Usługi / przedłużania Okresu abonamentowego w sklepie internetowym missbusinessenglish.pl.
  5. W trakcie procedury akceptacji Płatności cyklicznych, Klient będzie poproszony o wskazanie danych Karty płatniczej, przy pomocy której będą realizowane Płatności cykliczne oraz innych danych, niezbędnych dla realizacji Płatności cyklicznych. W razie zmiany danych Karty płatniczej, lub zmiany innych danych, Klient jest zobowiązany wskazać w sklepie internetowym nowe dane, w celu utrzymania możliwości dokonywania Płatności cyklicznych.
  6. Klient jest zobowiązany do utrzymywania w okresie korzystania z Płatności cyklicznych, Karty płatniczej, którą wskazał przy zakupie na potrzeby dokonywania Płatności cyklicznych.
  7. Korzystanie z Płatności cyklicznych jest dobrowolne. Klient może w każdym czasie zrezygnować z korzystania z tego kanału płatności w odniesieniu do zakupionej Usługi. Klient może anulować subskrypcje w swoim panelu klienta pod adresem:
    https://missbusinessenglish.pl/moje-konto/
  8. Po zaakceptowaniu przez Klienta Płatności cyklicznych, karta płatnicza Klienta zostanie obciążona pierwszą płatnością. Klient otrzyma potwierdzenie zamówienia wraz z informacją o płatnościach cyklicznych. Klient otrzyma dostęp: hasło i login do platformy e-learningowej w momencie zaksięgowania płatności.
  • 4. Realizacja płatności w kanale Płatności cyklicznych
  1. Klient zobowiązuje się zapewnić, na karcie płatniczej wskazanej w sklepie internetowym Miss Business English.pl na potrzeby dokonywania Płatności cyklicznych, odpowiednie środki na pokrycie należności za Usługę. Środki powinny być dostępne na karcie w takim czasie, aby było możliwe ich pobranie z zachowaniem terminów określonych przy zakupie (jeden miesiąc).
  2. W przypadku niemożliwości pobrania należności za Usługę z powodu braku odpowiednich środków na Karcie płatniczej Klienta, missbusinessenglish.pl powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta w sklepie internetowym lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta wskazany w sklepie internetowym, lub w formie komunikatu widocznego w sklepie internetowym, o „nieudanej płatności” z powodu braku środków na karcie. W powiadomieniu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, missbusinessenglish.pl poinformuje dodatkowo Klienta o sposobie postępowania w celu uregulowania należności za Usługę, w tym – o kwocie należności jaką Klient powinien uiścić za Usługę.
  3. W przypadku uzyskania przez missbusinessenglish.pl informacji zwrotnej o braku możliwości pobrania należności za Usługę z innych przyczyn niż brak środków na karcie płatniczej Klienta (np. utrata ważności karty, blokada karty), missbusinessenglish.pl powiadomi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta lub wiadomości SMS wysłanej na numer telefonu Klienta lub w formie komunikatu widocznego w koncie klienta, o „nieudanej płatności” z określonej przyczyny.
  • 5. Skutki dokonania płatności / braku płatności
  1. Skuteczne dokonanie płatności za Usługę w kanale Płatności cyklicznej powoduje:

1) automatyczne (bez konieczności składania przez Strony jakichkolwiek dalszych oświadczeń) przedłużenie okresu korzystania z Usługi na czas trwania kolejnego Okresu abonamentowego, którego dotyczy płatność;

  1. Jeśli w toku powyższych czynności nie uda się pobrać należności za Usługę, wówczas od dnia upływu terminu płatności za Usługę dostęp do Usługi będzie dla Klienta anulowany z powodu braku terminowej płatności za Usługę.
  • 6 Zakończenie korzystania z kanału Płatności cyklicznych.
  1. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Płatności cyklicznych w odniesieniu do produktu abonamentowego. W celu rezygnacji z Płatności cyklicznych, Klient wprowadza odpowiednią zmianę na swoim koncie pod adresem:
    https://missbusinessenglish.pl/moje-konto/

W sprawach nieuregulowanych w postanowieniach dodatkowych dotyczących płatności cyklicznych zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego.

Jednym zdaniem – płatności cykliczne w sklepie missbusinessenglish.pl mają taki sam mechanizm działania jak na przykład w Netflix.